Devlet hastanesinden sağlık raporu alınması

Posted on: Ağustos 24, 2008

Çin’e gideceğim vize için devlet hastanesinden sağlık raporu almam gerekiyor. Nereden alabilirim diye düşünüyorum her devlet hastanesi vermiyormuş. Hasekiden alabileceğim söylendi ve oraya gittim.

Bir form verdiler doldurdum, baş hekime imzalattım. Formu veren adam üzerine 55 ytl ve 2 fotoğraf yazdı git bir hafta sonra gel dedi. Neden dedim, görmüyormusun kardeşim çok kalabalık dedi, peki bir hafta sonra boşmu olacak dedim. Git manyak manyak konuşma dedi, baş hekime gittim senin işlerin bugüne yetişmez dedi.

Hepsinin annesini zikrederek hastaneden çıktım. Pekin’de okuyan bir arkadaşım var aynı rapordan oda alacaktı onu aradım. Kendisi Validebağ hastanesindeymiş orada rapor için istenen fiyat 96.70 ytl 3 tane de fotoğraf istiyorlarmış. Neyse işimiz hızlı olsun dedik si.. si.. pardon seve seve gittik o hastaneye.

Zeynep benim adıma dilekçeyi doldurmuş işim hızlı olsun diye gittim adamın yanına bana dediki 45 dk sonra doktorlar çıkacak yetiştiremezsin sen bu işlemleri. Dedim yetişmezse param yanıyor mu ? yok dedi. O zaman konuşma da işini yap dedim.

Hastanede bir ablamız yardımcı oldu ondan Allah razı olsun, gittiğimiz her kapıdan içeri girdik, 6 muayne olduk 2 de tahlil yaptırdık. 45 dakkada işimiz bitti.

Raporu alayım dedim, hayır olmaz çarşamba geleceksin heyetin önüne çıkacaksın dediler. Ne alaka heyet meyet a.q ben zaten bütün muayneleri olmuşum. Kadın dediki hem heyet ok dese bile hemen alamazsın raporunu. Sıçtık a.q, neyse sağlık raporunu verecek ablaya durumu anlattım okulum başlıyor öğrenime geç kalıyorum dedim. Çarşamba gel halletmeye çalışalım dedi inş raporu alacağız..

1 Response to "Devlet hastanesinden sağlık raporu alınması"

Ankara’da Uzmanlar Tıp merkezi var maltepede orada hemen aynı gün uğraşmadan alabiliyorsun. Bütün yurtdışına gideceklere rapor veriyorlar. Aynı gün 1 saatte aldı arkadaşım.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

